به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

مقالات دندانپزشکی معتبر/ایمپلنت دندان/لمینت دندان/ ارتودنسی دندان.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    بیماران قلبی نیز مانند تمام  افراد می توانند از خدمات مربوط به دندانپزشکی ایمپلنت استفاده کنند. اما رعایت نکاتی برای آن ها لازم و ضروری می باشد که می توانیم به بررسی این موضوع در ادامه ی مطلب بپردازیم. پس با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید تا به نکات مربوط به این موضوع آگاهی داشته باشید.

    ایمپلنت دندان و بیمارات قلبی

    آدرینا نیکان
    شنبه 30 آذر 1398 - 20:26
    بازدید : 239

    در این مطلب قصد داریم تا به بررسی مزایا و نکات ایمنی دندان ها بپردازیم. و از آنجایی که دندانپزشکان سالهاست که از این روش برای جایگذاری دندان های آسیب دیده استفاده می کنند. می توان این نکته را اثبات کرد که ایمپلنت برای همه ایمنی لازم و کمترین خطر را دارد. با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

    طول عمر ایمپلنت

    آدرینا نیکان
    شنبه 30 آذر 1398 - 20:24
    بازدید : 263

    ایمپلنت تک دندان در زمانی که یکی از دندان هایتان را از دست داده اید، می تواند جایگزین مناسبی برای دندان های شما باشد تا زیبایی خاصی را به دهان و دندان شما دهد. همینطور این ایمپلنت می تواند بدون آسیب رساندن به سایر دندان های مجاور، به شیوه ی مناسب در دهان قرار گیرد؛ که به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.  

    ایمپلنت تک دندان

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 27 آذر 1398 - 16:10
    بازدید : 238

    ایمپلنت دندانی روشی است که در زمان هایی که به هر دلیلی مشکل بی دندانی به وجود می آید می توان از آن استفاده کرد. تا در کنار زیبایی که به فرد می دهد، بتواند از کج شدن دندان ها نیز جلوگیری کند. این پیچ ساخته شده از جنس تیتانیوم بیشترین سازگاری را با بدن خواهد داشت. در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع که ایمپلنت برای چه کسانی مناسب است بپردازیم.

    ایمپلنت دندان و شرایط استفاده

    آدرینا نیکان
    سه شنبه 26 آذر 1398 - 15:40
    بازدید : 240

    بررسی شرایط کاشت مناسب ایمپلنت دندانی موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. ایمپلنت روشی است که با شیوه ای مشخص در دهان شما قرار می گیرد. تا بتواند به شما کمک کند که به راحتی غذا بخورید و حرف بزنید. علاوه بر این از نظر ظاهری نیز بسیار طبیعی به نظر برسید. با ما  در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

    شرایط کاشت ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 25 آذر 1398 - 15:58
    بازدید : 227

    اگر شما نیز به هر دلیلی یا بر اثر حادثه یا به دلیل کهولت سن، اکثر دندان های خود را از دست داده اید. ما به شما استفاده از ایمپلنت فول موس را به عنوان پشتیبان کامل دندان هایتان معرفی می کنیم. این روش معایب و مشکلات دندان های مصنوعی را ندارد. به همین دلیل امروزه مناسبترین گزینه برای این مشکل به حساب می آید.

    ایمپلنت فول موس

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 24 آذر 1398 - 15:23
    بازدید : 219

    در زمانی که به هردلیلی دندان های طبیعی خود را از دست داده باشید، باید بدانید که یکی از مناسب ترین روش هایی که می توانید به واسطه ی آن درمان خود را بهبود بخشید؛ کاشت ایمپلنت دندان می باشد. این نوع درمان در جای خود می تواند مزایا و معایبی نیز داشته باشد. که در این مطلب به بررسی مزیت ها و فواید آن خواهیم پرداخت.

    ایمپلنت دندان و فواید آن

    آدرینا نیکان
    شنبه 23 آذر 1398 - 15:57
    بازدید : 233

    تکنیک ها و روش های مختلفی برای کاشت ایمپلنت وجود دارد. و از آنجایی که ایمپلنت فوری دندان می تواند روش مناسبی برای تامین زیبایی دندان های فک جلو باشد، می تواند کارآمد و قابل استفاده باشد. اما اگر شما می خواهید از این روش برای درمان استفاده کید باید تراکم استخوان کافی در فک داشته باشید. تا بتوانید در همان روز این عمل جراحی را انجام دهید. فقط باید بدانید که این فرآیند طول درمان 3-6 ماهه دارد.

    ایمپلنت دندان فوری

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 21 آذر 1398 - 16:12
    بازدید : 249

    بررسی ایمپلنت دندان جلو و فک بالا موضوع مورد بحث ما در این مقاله می باشد. زیرا به شما کمک می کند که در زمان آسیب های وارد شده به دندان های جلو بهترین راه درمان را انتخاب کنبد. جایگاه دندان ها موجب می شود که هر کدام از دندان ها یک نوع خاص ایمپلنت را طلب کند. پس با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

    ایمپلنت دندان جلو

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 20 آذر 1398 - 16:27
    بازدید : 258

    اگر شما هم می خواهید که لبخندی زیبا و مجموعه ای از دندان های سالم داشته باشید و به هر دلیلی سلامت دهان و دندان خود را از دست داده اید. این سوال برای شما پیش آید که بهترین روش در مان برای شما کدام است؟ ایمپلنت دندان یا روکش دندان؟ ما در این مطلب سعی داریم به صورت واضح این موضوع را با شما بررسی کنیم. تا اگر به دنبال پیدا کردن روش مناسب هستید تفاوت ها را بدانید.

    ایمپلنت یا روکش

    آدرینا نیکان
    سه شنبه 19 آذر 1398 - 16:36
    بازدید : 278

    داشتن مجموعه ای زیبا و کاربردی از دندان های سالم می تواند برای شما، افزایش اعتماد به نفس را به ارمغان آورد. علاوه بر این رسیدگی به این موضوع می تواند سرمایه گذاری طولانی مدت برای شما باشد. تا با جویدن و خوردن خوب بتوانید زندگی سالم تری داشته باشید. ما در این مطلب یهترین کلینیک ایمپلنت دندانپزشکی شرق تهران را به شما معرفی می کنیم. خدمات ارائه شده شامل: کاشت دندان و ایمپلنت، سفید کردن دندان ها، ارتودنسی، جراحی های جزئی و پروتز ها می شوند.

    ایمپلنت شرق تهران

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 18 آذر 1398 - 16:03
    بازدید : 202

    دندانهای سالم می توانند به شما در خوردن آنچه می خواهید کمک کنند و به شما این اجازه را دهند که به راحتی به فعالیت های اجتماعی خود بپردازید. و بتوانید بدون نگرانی بابت دندان های از دست رفته لبخند بزنید. همینطور سن مناسب برای کاشت ایمپلنت دندان یکی از مواردیست که می تواند همیشه برای افراد سوال باشد. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا مطالبی را برای همین منظور بیان کنیم.

    کاشت ایمپلنت دندان در زمان مناسب

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 17 آذر 1398 - 22:49
    بازدید : 256

    کاشت ایمپلنت دندان به وسیله ی پیچ فلزی که در استخوان فک قرار میگیرد انجام می پذیرد. این روش بسیار شبیه به دندان های طبیعی عمل می کند، به همین دلیل طرفداران بسیاری نیز دارد. اما اگر استخوان فک شما به اندازه ی کافی نباشد. باید پیوند استخوان انجام پذیرد. و ممکن است بهبود استخوان در این عمل چندین ماه طول بکشد. با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید. تا در رابطه با فرایند کامل کاشت ایمپلنت صحبت کنیم.

    پیوند استخوان در ایمپلنت

    آدرینا نیکان
    شنبه 16 آذر 1398 - 16:16
    بازدید : 227

    ما در این مطلب قصد داریم تا جدیدترین تکنیک ها و روش ها در زمینه ی ایمپلنت دندان را بررسی کنیم. زیرا این موضوع می تواند در کنار تحولات اخیری که در این صنعت اتفاق افتاده است، برای مخاطبین خود بسیار تاثیرگذار و پر اهمیت باشد. به همین منظور ما در اینجا به برخی از جدیدترین تکنیک ها و و روش ها در زمینه ی ایمپلنت دندان اشاره خواهیم کرد. زیرا داشتن مجموعه ای از دندان های سالم نه تنها در لبخند زدن بلکه در عزت نفس و اعتماد به نفس هر فردی تاثیر به سزایی می گذارد.

    ایمپلنت دندان با متد روز

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 14 آذر 1398 - 16:53
    بازدید : 282

    در زمان جراحی ایمپلنت به عنوان یک روش درمان مناسب برای کاشت دندان ها، رعایت نکات مراقبتی ویژه ای لازم می باشد. دانستن این نکات می تواند به شما کمک کند تا بتوانید نتایج مناسب تری را اتخاذ کنید. البته باید بدانید که این موضوع یک پروسه ی درمانی می باشد.  و اتفاقا فرایند طولانی را پیش رو دارید، که ممکن است چندین ماه به طول انجامد. بنابراین ما در این مطلب به مراقبت های لازم در این دوره اشاره خواهیم کرد.

    نکات مراقبتی لازم در زمان جراحی ایمپلنت

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 13 آذر 1398 - 17:39
    بازدید : 240

    شاید جالب باشد بدانید بهترین جایگزین برای پوشاندن ناحیه ی بی دندانی ایمپلنت می باشد. این موضوع یک پروسه ی درمانی است که علاوه بر مزایای بسیار، نکات مورد توجهی نیز دارد، که اگر آن ها را با آگاهی، پیگیری کنید. می تواند تاثیر موفقیت آمیزی از این جراحی برای شما به همراه آورد. با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید.

    ایمپلنت دندان بهترین جایگزین

    آدرینا نیکان
    سه شنبه 12 آذر 1398 - 19:20
    بازدید : 215

    همانطور که می دانید اصولا رعایت نکات بهداشتی دهان و دندان در زمان ایمپلنت می تواند بسیار کارآمد باشد. به همین منظور ما در ادامه، نکات اصولی که باید در زمان ایمپلنت انجام پذیرد را با هم بررسی می کنیم. زیرا به همان اندازه که مراقبت از دندان ها اهمیت دارد، رعایت این نکات در زمان قبل و بعد از انجام ایمپلنت نیز تاثیرگذار می باشد.

    ایمپلنت دندان

     

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 11 آذر 1398 - 21:15
    بازدید : 224

    به هم ریختگی دندان ها ممکن است در هر سن و شرایطی برای هر فردی پیش آید. این ناهنجاری ها ممکن است باعث خالی ماندن قسمتی از فک گردد. و این سوال را برای فرد ایجاد کند که در این موضوع از کدام روش ایمپلنت یا ارتودنسی استفاده کند. برای همین موضوع ما در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا بهترین روش را به شما معرفی کنیم.

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 10 آذر 1398 - 22:26
    بازدید : 228

    قیمت ایمپلنت دندان با توجه به شرایطی خاص تعیین می شود، کاشت ایمپلنت به جای دندان طبیعی یکی از درمانهای دندانپزشکی است که هزینه و قیمت نسبتا بالای دارد ولی در عوض کاربرد بسیار مناسب تری از دندان های مصوعی خواهد داشت . در ادامه مطلب عوامل اثیر گذار بر قیمت نهایی  جراحی ایمپلنت را بررسی می کنیم.

    قیمت ایمپلنت
     

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 7 آذر 1398 - 23:38
    بازدید : 225

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 114
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه